به گزارش خبرنگار ایرنا ، در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ جام آزادگان، تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که با ارائه یک بازی تکنیکی و تماشاگر پسند توانست با پیروزی 2 بر صفر در بازی خانگی ، میهمان خود را بدرقه کند.
ملوانان در این دیدار حجت صدقی، مهیار زحمتکش، مهدی کربلایی، صائب محبی، وحید حیدریه، محمد پور رحمت الله ، حسین قنبری، پوریا غلامی، سینا دست نشان ، شهریار مغانلو و بابک مرادی را با سرمربیگری نادر دست نشان در اختیار داشتند و رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از پرویز کریمی، شهریار شیروند ،مهدی قریشی، علی جراحکار، پیمان کشاورز، علی حقدوست ، محمد رستمی، حامد پاکدل، محمد پورمحمد، مهرداد بایرامی و محسن دلیر به عنوان یازده بازیکن اصلی خود در دیدار با ملوانان استفاده کرد.
عرفان پورافزار در دقیقه 88 و صادق صادقی و خشایار زبرجد در دقیقه 90 بازیکنان تعویضی ملوانان بودند و شروین برزگر دردقیقه 77، سالار افراسیابی در دقیقه 67 و حسین زامهران در دقیقه 61 به عنوان بازیکنان تعویضی تیم ماشین سازی تبریز به زمین مسابقه وارد شدند.
پژمان نوری کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مهمترین غایب ملوانان بود که به دلیل محرومیت و سه کارته بودن ، قادر به همراهی تیم محبوبش نبود و مهیار زحمتکش بازیکن محصول آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی برای نخستین بار با بازوبند کاپیتانی ملوان به میدان آمد.
قضاوت این دیدار برعهده امید سعید فر بود و حمید سبحانی، مسلم رحیم خانی و ابوالفضل دوستی وی را در امر قضاوت یاری می کردند و حاتم بک پور نیز به عنوان ناظر بازی در این دیدار حضور داشت.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ابتدای بازی با دسته گل به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و رسول خطیبی را در آغوش گرفت.
بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز نیز با شاخه گل به سمت سرمربی تیم ملوان بندرانزلی آمدند که با درخواست نادر دست نشان شاخه گل ها به تماشاگران ملوان هدیه شد.
بازی در هوایی ابری و سرد در حضور بیش از دو هزار هوادار ملوان در استادیوم تختی بندر انزلی انجام شد و پس از آغاز بازی صائب محبی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی با پیراهن منقش به عکس شهید حججی وارد زمین مسابقه شد.
ملوانان از ابتدای این دیدار با نفوذ از جناحین سعی در ایجاد موقعیت برای دستیابی به گل داشتند و تیم ماشین سازی تبریز نیز با استفاده از ضد حملات چند موقعیت برای دست یافتن به گل ایجاد کرد .
شوت پوریا غلامی در دقیقه 20 بازی از کنار دروازه به بیرون رفت و پاس ملوانان به پوریا غلامی در دقیقه 32 بازی با شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی خارج از مستطیل سبز شد و در نهایت تلاش دو تیم برای دست یافتن به گل برتری در نیمه اول نتیجه ای در برنداشت و دو تیم ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز با تساوی بدون گل در نیمه اول به رختکن رفتند.
بازی در نیمه دوم با حملات ملوانان آغاز و در دقیقه 48 بازی شوت قوس دار محمد پور رحمت الله از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با تیرک افقی دروازه ماشین سازی تبریز به سقف دروازه تیم میهمان چسبید و به درون دروازه حریف رفت تا گل اول ملوانان رقم بخورد.
ملوانان پس از زدن گل اول حملات پی در پی خود را ادامه دادند و در دقیقه 57 این دیدار ضربه شهریارمقانلو در دهانه دروازه به بابک مرادی رسید و این بازیکن نیز توانست گل دوم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را به ثمر بنشاند.
در دقیقه 72 بازی شوت پوریا غلامی با فاصله اندک از زمین مسابقه خارج و در سوی دیگر میدان پاس علی جراح کار بازیکن تیم ماشین سازی تبریز به هم تیمی خود ، شروین برزگر از محوطه شش قدم به بیرون رفت.
صائب محبی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی نیز به دلیل انجام تکل خطرناک در دقیقه 74 بازی با کارت قرمز مستقیم داور میدان مواجه شد تا ملوانان 16 دقیقه باقیمانده این دیدار را 10 نفره در مقابل تیم حریف بازی کنند.
در دقیقه 85 بازی نیز ضربه بازیکن ماشین سازی علی جراح کار در محوطه 18 قدم ملوانان از بالای دروازه به بیرون رفت و ضربه کاشته حسین قنبری بازیکن تیم ملوان بندرانزلی را دروازه بان تیم ماشین سازی تبریز به کرنر فرستاد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی دلچسب خانگی و با یک بازی کمتر و با مجموع 16 امتیاز و همچنین سه پله صعود ، توانست به رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد و تفاضل گل خود را نیز به مثبت چهار برساند و تیم ماشین سازی تبریز نیز با این شکست خارج از خانه با همان 10 امتیاز و البته تفاضل گل منفی 5 در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند.
ملوانان در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته دوازدهم روز سه شنبه 16 آبان در ورزشگاه حافظیه ، میهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است و تیم ماشین سازی تبریز نیز در همان روز و در یک بازی خانگی میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.