مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی های استانداری گیلان ازفعالیت های دستگاههای اجرایی درحوزه های عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی ، از برداشتن گام‌های بلند از سوی تامین اجتماعی در این راستا خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی های استانداری گیلان از فعالیت های دستگاه‌های اجرایی درحوزه های عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی ، از برداشتن گامهای بلند از سویتامین اجتماعی در این راستا خبر داد .

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر یکی از رویکردهای اساسی سازمان تامین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری و بسترسازی بمنظور رضایتمندی بیشتر و اشاعه دامنه تعهدات به شهرها و بخش‌های مختلف بوده است مواردی همچون ایجاد شعب جدید جهت رفاه بیشترمخاطبان ، ترویج بهره گیری ازخدمات بصورت الکترونیکی و گسترش آن در اشکالی از قبیل ابلاغ الکنرونیک  بازرسی الکترونیک ، نوبت دهی الکترونیکی درحوزه درمان ، ایجاد شعبه ویژه در شهرصنعتی رشت با استفاده از این امکان درفضای وب ، درکنارتقویت تعاملات با تشکل های کارگری ، مجامع کارفرمایی و کانون های بازنشستگی در قالب نشست های دوره ای واشاعه فرهنگ بیمه ای وافزایش راههای ارتباطی با مخاطبین ازطریق کانال تلگرامی ، سامانه پیام کوتاه و... را ازاقدامات شاخص بمنظورافزایش آگاهی بخشی وخدمات درجامعه برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهارداشت : برگزاری نشست های آموزشی برای کارفرمایان واطلاع رسانی گسترده از قوانین و تعهدات جهت آشنایی شهروندان از دیگر برنامه های تقویت شده این مجموعه در سالهای گذشته بوده است .

حق پرست افزود : به حول وقوه الهی وبراساس ارزیابی های صورت گرفته ازسوی استانداری گیلان ، تامین اجتماعی استان در سال ٩٥ با ١٤ پله صعود در فعالیت های مرتبط با صیانت از حقوق شهروندی با اخذ امتیاز ٩٨ در جایگاه سوم در بین دستگاههای اجرایی قرار گرفت .

وی همچنین با تبیین پیشرفت های محسوس دراقدامات انجام شده دربخش حجاب وعفاف ازکسب رتبه ششم با اخذ امتیاز ٩٤ دراین بخش خبر داده و اذعان داشت دراین حوزه نیز نسبت به سال گذشته از ١٦ رتبه ارتقاء برخوردار بوده ایم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه مشتری مداری، پاسخگویی، سرآمدی و پویایی از ارکان تعریف شده در چشم انداز این سازمان است ابراز امیدواری کرد تا بتوانند به همت همکاران پرتلاش مجموعه ، ضمن حفظ این جایگاه درتقویت مبانی اصولی آن بیش از پیش موفق بوده و امانتداری شایسته برای صیانت از حقوق شرکای اجتماعی باشند . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.