به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین در جمع خبرنگاران در رشت افزود: امروز فضای مجازی جزو مسائل لاینفک زندگی مردم شده از این رو، این فضا باید مدیریت شود تا شهروندان هم از منافع آن بهره مند شوند و هم از آسیب ها و مضراتش دور باشند.
وی اظهار کرد: دست اندرکاران فضای مجازی که شامل شورای عالی فضای مجازی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر دستگاه های مرتبط است، به نحوی موظفند که در راستای سالم سازی و یا مدیریت صحیح این فضا تلاش کنند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: اقدامات قابل توجهی هم صورت گرفته اما برای آنچه که ما انتظار داریم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ضروریست مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام منتظری با تاکید بر لزوم ساماندهی و مدیریت فضای مجازی گفت: از مسئولان خواستیم و نامه نوشتیم و بدنبال آن هستیم که این فضا بطور صحیح مدیریت و در همین راستا از شبکه های داخلی استفاده شود از این رو بایستی پیام رسان های داخلی را تقویت کنیم.
دادستان کل کشور ادامه داد: منتظریم که مسئولان مربوطه ، هرچه زودتر این فضا را سالم سازی و از مفاسد و آسیب های آن جلوگیری کنند و قطعا قوه قضاییه در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه بستن فضای مجازی منطقی، معقول و ممکن نیست، گفت: باید این فضا ساماندهی و مدیریت شود و در عین حال جایگزین هم بیاوریم تا خدمات لازم را انجام دهد.
در پایان این مراسم با قدردانی از حجت الاسلام علی زمانی دادستان پیشین ویژه روحانیت گیلان و قزوین، حجت الاسلام نصرت آبادی به عنوان دادستان جدید ویژه روحانیت گیلان و قزوین معرفی شد.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.