فرماندار شفت از تخصیص مبلغ یک میلیارد و 90 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمد رضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه دولت با تمام مشکلات بودجه های عمرانی و اعتبارات اشتغالزایی را کاهش نداد بیان کرد: حمایت از مشاغل خانگی به بهبود وضعیت کسب و کار کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه هر خانه می تواند به کارگاهی برای کسب درآمد تبدیل شود، افزود : باید تعریف صحیحی از مشاغل خانگی داشته باشیم و سپس بر مراحل اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال نظارت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی شهرستان شفت یک میلیارد و 90 میلیون تومان است افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با جذب این میزان اعتبار برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد و این اعتبار در صورت جذب قابل افزایش است.

نماینده عالی دولت در شفت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یکی از بسترهای ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و افزود : افراد توانمند برای برخورداری از تسهیلات باید در اولویت قرار گیرند.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران دستگاه های ذیربط باید آمارهای مربوط به اشتغال را به صورت دقیق گزارش دهند، افزود : بانک ها در ارایه تسهیلات آسان ترین روش را پیش روی متقاضیان قرار دهند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.