سرهنگ کیاست سپهری روز چهارشنبه در بازدید از پاسگاه پایانه مرزی آستارا و استقبال از زائران خارجی اربعین در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اشرافیت و هماهنگی خوب نیروهای نظامی و انتظامی، از نظر امنیتی در ورود و گذر زائران خارجی اربعین در استان گیلان مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان آستارا به منظور ورود سریع و بدون وقفه زائران خارجی، ساعات کار گمرک را افزایش داده اند و ما نیز تعداد مرزبانان مستقر در ورودی مرز آستارا را افزایش داده ایم و پست ها و پهنای باند شبکه اطلاعات گذرنامه نیز افزایش یافته است.
سرهنگ سپهری ادامه داد: مسئولان آستارا از زائران خارجی اربعین در مرز این شهرستان استقبال می کنند و در طول مسیر حرکت آنها تا غرب کشور، موکب های متعدد پذیرایی و اسکان موقت مستقر شده است.
در هفت روز گذشته بیش از سه هزار و 700 نفر با گذر از مرز آستارا، برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی عازم کربلا شده اند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پر تردد کشور است و سالیانه حدود 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.
خبرنگار: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.