فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بودجه و اعتبارات ورزشی و هر نوع کمکی که برای توسعه ورزش در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می‌گیرد باید به صورت متوازن در بین هیات های ورزشی توزیع شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نشست مشترک با مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی شهرستان آستارا افزود : این اعتبارات باید با توجه به نوع عملکرد و برنامه‌های هیات ها برای توسعه ورزش در شهرستان اختصاص و هزینه شود.

 وی یادآور شد: یکی از منابع مهمی که می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش‌  شهرستان داشته باشد کمک های شورای اسلامی و شهرداری است که می‌بایست اعتبارات حوزه ورزش با توجه به نیازها و برنامه های اعلامی هیات های ورزشی شهرستان در اختیار آنها قرار گیرد.

به گفته فرماندار آستارا نباید به صورت سلیقه‌ای در توزیع اعتبارات و امکانات موجود در شهرستان در بین هیات های ورزشی اقدام کرد بلکه می بایست با ارزیابی اقدامات و برنامه های هیات های ورزشی و میزان استقبال مردم به این ورزشها زمینه‌های توسعه آنها را فراهم کرد.

وی اضافه کرد : در شهرستان مرزی بندر آستارا استعدادهای ورزشی بسیاری وجود دارد که کمبود امکانات و پشتیبانی های لازم موجب می شود تا استعدادهای ورزشی شهرستان به خوبی پرورش یابد که ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب به رشد این استعدادها کمک کنیم.

رئیس شورای ورزش شهرستان آستارا ادامه داد: شناسایی امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه از جمله ضرورت های است که اداره ورزش و جوانان باید با حساسیت نسبت به آنها اقدام کند.

 رنجکش افزود: آمادگی کامل برای حمایت‌های فرمانداری از توسعه ورزش های عمومی، همگانی و قهرمانی وجود دارد و با توجه به امکانات شهرستان و برنامه‌ریزی‌های مناسب قادر خواهیم بود سطح ورزش شهرستان را ارتقا دهیم.

وی همچنین به خلاقیت و نوآوری در عرصه مدیریت ورزش شهرستان تاکید و خواستار توجه لازم در این زمینه برای توسعه زیرساخت ها و خدمات مناسب به ورزشکاران در شهرستان شد. در ادامه این برنامه خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فرماندار آستارا برای برگزاری این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد  اداره ورزش و جوانان در سال جاری پرداخت.

در ادامه نیز نوری‌زاده از پیشکسوتان ورزش شهرستان نیز در این جلسه به نمایندگی از هیات های ورزشی شرکت‌کننده به ارائه برخی از مشکلات و کاستی ها و توانمندی های ورزش شهرستان پرداخت و خواستار ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش لوندویل شد که مورد موافقت فرماندار آستارا قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.