مسئول روابط عمومی ادره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در این خصوص به ایرنا گفت : با توجه به انجام رکوردگیری از اعضای تیم ملی وزنه برداری ، حضور یک وزنه بردار گیلانی در ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان مسجل شد.
سعید علیپور افزود: بر این اساس ، علیرضا سلیمانی از استان گیلان در دسته 105 کیلوگرم در قالب تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا حضور خواهد یافت.
وی گفت: با توجه به اینکه چند سالی است گیلان در ترکیب تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران نماینده ای نداشت ، خوشبختانه سلیمانی با درخشش در رقابتهای قهرمانی کشور و همچنین درخشش در اردوی تیم ملی ، توانست یکی از ملی پوشان برای حضور در رقابتهای جهانی باشد.
وی ادامه داد: همچنین اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری گیلان و کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز به عنوان مربی تیم ملی، در رقابتهای قهرمانی جهان حضور خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان از روز ششم آذر ماه سال جاری با حضور زبده ترین وزنه برداران سراسر جهان به مدت یک هفته در آمریکا برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.