به گزارش خبرنگا ایرنا ، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان که به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور صعود کرده بودند ، با قبول شکست برابر رقبای خود ، از این مسابقات حذف شدند.
بر این اساس ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار گرفت که در این مسابقه ، تیم فوتبال استقلال خوزستان توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم ملوان بندرانزلی به پیروزی برسد و با حذف این تیم ، خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی فرصتهای خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از هیچ یک از این فرصتها سود ببرد و در نقطه مقابل تیم استقلال خوزستان توسط کلودیو جونیور در دقایق 76 و 82 به گل دست یافت.
اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور ، در آبادان به مصاف تیم قدرتمند لیگ برتری صنعت نفت رفت.
تیم داماش گیلان که در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ، در نهایت و در وقتهای اضافه ،با نتیجه 2 بر یک مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا این تیم نیز از مسابقات جام حذفی کشور حذف شود.
گرچه تیم داماش گیلان در این بازی خوب ظاهر شد و توانست در وقتهای قانونی با حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یابد ، اما در وقتهای اضافه و زمانی که همگان انتظار داشتند که این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود ، تیم صنعت نفت در دقیه 120 به دومین گل خود دست یافت.
با توجه به این امر ، هر دو تیم ملوان بندرانزلی و داماش گیلان از گردونه رقابتهای جام حذفی کشور کنار رفتند تا گیلان در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات نماینده ای نداشته باشد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.