به گزارش خبرنگار ایرنا ، نادر دست نشان عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: بازی ملوان در مقابل استقلال خوزستان تقابل سبک بازی جنوب در برابر قدرت بازیکنان شمالی است.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب سکوهای ورزشگاه تختی بندرانزلی افزود: متاسفانه همچنان نیمی از نیروی خود را به‌علت عدم حضور کامل تماشاگران در بازی‌های ملوان نداریم و با پر نشدن ورزشگاه هنوز احساس حضور در تیم پر طرفدار ملوان را به‌عنوان سرمربی ندارم .
دست نشان با تاکید براینکه ملوان به دنبال ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند است تاکید کرد: ملوان تیمی وابسته به مردم است و از سوی دیگر مردم انزلی نیز عاشق ملوان هستند و انتظار بازی قابل قبولی را از تیم محبوبشان دارند.
سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در هیچ کدام از بازیها تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشته است گفت: انتظار می رود که هواداران از این بازیکنان ملوان حمایت کنند چون این تیم یک تیم جدید است و بازیکنان ملوان هنوز به اندازه کافی نتوانسته‌اند تجربه کسب کنند.
دست نشان افزود: ملوانان هماهنگ تر می شوند و علاوه بر اینکه این تیم دچار تغییرات اساسی شده از هفته اول نیز با بدشانسی، هیچگاه تمام نفرات خود را به صورت کامل در اختیار نداشت.
وی با اشاره به آگاهی از ایرادات تیم ملوان تاکید کرد: ایرادات و انتقادات فنی را با جان و دل می‌پذیرم اما حرف‌های مغرضانه را قبول نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 14روز جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم استقلال خوزستان است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.