به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا مهاجری شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم های سپیدرود و پدیده مشهد در رشت اظهار کرد: البته قصد ندارم از ارزش‌های پیروزی سپیدرود کم کنم اما امروز بدشانسی و کم‌ لطفی فوتبال، شامل حال ما شد.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم پدیده زحمت خود را کشیدند اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم ولی در نقطه مقابل تیم سپیدرود از معدود موقعیت های خود، سود برد و به پیروزی رسید.
وی بیان کرد: این پیروزی را به سپیدرود، هواداران پرشورش و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و البته سپیدرود موقعیت خود را در لیگ برتر پیدا کرده و طی چند هفته اخیر ، نتایج خوبی بدست آورده است.
سرمربی تیم پدیده مشهد خاطرنشان کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سخت و نفس گیری را مقابل سپیدرود داشتیم و گرچه توانستیم به گل برتری دست یابیم، اما در ادامه 2 گل دریافت کردیم.
مهاجری اضافه کرد: در لیگ های دسته دوم و دسته اول نیز مقابل سپیدرود قرار گرفتیم اما این تیم تفاوت زیادی کرده و همچنین هواداران نیز به خوبی از این تیم حمایت می کنند.
تیم های فوتبال سیپدرود رشت و پدیده مشهد عصر پنجشنبه در هفته دهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت، تیم سپیدرود با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته نهم ، تیم پدیده مشهد با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب 9 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده:کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.