به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا قربانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سیزده آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: مردم ایران نشان خواهند داد که راهپیمایی امسال متفاوت از سال های گذشته بوده و ملت ایران یکپارچه به خیابان ها می آیند تا دشمنان شاهد عزم و وحدت ایران باشند.
وی با اشاره به تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 خاطرنشان کرد: مدارک در سفارت آمریکا نشان داد که دولت این کشور قصد دخالت در امور داخلی ایران را داشته و مردم ایران به تبعیت از مرجعیت دینی و با رویکرد استکبارستیزی با راهپیمایی خود در این روز، در جهت زنده نگهداشتن این حرکت تاریخی دانشجویان، متحد و یکپارچه تحت رهبری مقام معظم رهبری استکبار ستیزی را دنبال خواهند کرد.
قربانی گفت: ایران اسلامی ثابت کرد که دارای سرداران دپیلماسی قوی و شجاعی است که توانستند در عرصه های مبارزه دیپلماسی برجام را بر استکبار تحمیل کنند و در امضاء برجام به دنیا ثابت شد که ایران جنگ طلب نیست ، اهل گفت و گو و مذاکره است و پای امضای نرمش قهرمانانه خود خواهد ایستاد .
معاون فرماندار لاهیجان افزود: دولت ایران یک قرارداد بین المللی را در برجام امضا کرده و دشمنان باید بدانند که ملت ما یکپارچه بر تعهد خود ایستاده ااند و در مقابل استکبار مقاومت می کنند.
وی افزود: سپاه پاسداران مولود انقلاب و فرزند انقلاب است و نهادی مردمی بوده و همه مردم آن را دوست دارند.
در جلسه هماهنگی بزرگداشت سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در لاهیجان، بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم این روز تاکید شد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.