فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش 20 دقیقه ای در نقاط مختلف شهر و مدارس آستارا با همکاری بسیج دانش آموزی این شهرستان اجرا و ایستادگی ملت ایران از دفاع مقدس تا زمان حاضر، نمایش داده می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: بعد از اظهارات ضد ایرانی و نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا، مردم با عشق و علاقه خاص نشات گرفته از حس وطن دوستی، از این اثر هنری استقبال می کنند.
وی با اشاره به ادامه اجرای این نمایش تا پایان هفته جاری در آستارا اضافه کرد: در نمایش خیابانی (دارم با تو حرف میزنم حواست هست؟) نازنین پور بهرام، الناز سیف اللهیان، محمد شادمان پور، علیرضا پیرزاده به کارگردانی بابک زینالی ایفای نقش می کنند.
وی با اشاره به یاوه گویی رئیس جمهوری آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب، علیه کشور ما توطئه کرده و همواره با شکست مواجه شدند.
با وجود این که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بارها پایبندی ایران به برجام را اعلام کرده است، رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب، ادعای واهی خود مبنی بر پایبند نبودن ایران به برجام را تکرار کرد و با اعتراض شدید بسیاری از کشورها، نهادها و مقامات بین المللی و محافل سیاسی جهان مواجه شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 400 هنرمند به صورت ساماندهی شده در آن فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.