به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری در جلسه کارگروه مدیران جوان آستانه اشرفیه با اشاره به سخنان چند روز گذشته ترامپ رییس جمهور آمریکا بر علیه ایران اسلامی افزود: با این سخنان سخیف ماهیت دولت آمریکا بیش از پیش در دنیا آشکارتر شد.
وی با بیان اینکه چنین سیاستهای غلطی آمریکا را هر روز در دنیا منزوی تر می کند تصریح کرد: شکست و انزوا بزرگترین دستاورد آمریکا در نقض برجام است.
وی با اشاره به اینکه امروز ما نیازی به تقابل با استکبار جهانی نداریم افزود: سیاست های رنگ باخته آمریکا موجب شده تا بسیاری از کشورهای دنیا و به خصوص اتحادیه اروپا استکبار جهانی را همراهی نکنند.
حیدری در ادامه سخنان رییس جمهور آمریکا بر علیه ملت ایران اسلامی را بی ادبانه دانست و اظهار داشت: ملت ایران نشان داد که در مقابل چنین سخنان بی ادبانه ای منسجم تر و متحد تر از همیشه از اسلام ناب محمدی (ص) ،انقلاب و آرمانهای نظام مقدس دفاع خواهد کرد.
وی با یادآوری اینکه ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان اسلام و نظام تمام اختلافات سلیقه ای خود را کنار خواهند گذاشت افزود: هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم از مهمترین پشتوانه های انقلاب اسلامی ماست که موجب شده تا کشور اسلامی ما همچنان در اوج قرار داشته باشد.
وی همچنین عملکرد و رفتار دیپلماسی دولت را در برخورد قاطعانه با سخنان رییس جمهور آمریکا مطلوب و موثر ارزیابی و تصریح کرد : با رهنمودهای مقام معظم رهبری دولت ایران سیاستهای بسیار خوبی را در مقابل استکبار جهانی در پیش گرفته است .
حیدری در ادامه نیز با اشاره به سیاستهای دولت مبنی بر بهره گیری از ظرفیت جوانان و بانوان در بخش های مختلف مدیریتی اظهار داشت: فعال کردن جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی کشور امری ضروری است که مورد تاکید دولت نیز قرار دارد.
وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده مناسب از استعدادهای جوانان و بانوان یادآور شد: نیاز است تا با یک برنامه ریزی مناسب ،مدیران باتجربه و توانمند ،تجربیات ارزشمند خود را در اختیاز جوانان قرار دهند و آنان را برای اداره امور در آینده آماده سازند.
وی مسئولیت را امانتی بزرگ در دست مدیران دانست و گفت: تمام مدیران بایستی این امانت را به درستی در اختیار جوانان قرار دهند و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت تربیت مدیرانی مستعد بکوشند.
وی ضمن تاکید بر شناسایی جوانان مستعد در این شهرستان ، افزود: برای تربیت مدیران مستعد در آینده ،بایستی به نیروهای جوان خود اعتماد کنیم .
شهرستان آستاتنه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش **انتشار دهنده: بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.