محمد درخشان روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت : رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان از روز 26 مهرماه در زاگرب کرواسی برگزار شد و تیم ملی نیز با قدرت و با 6 ورزشکار در این مسابقات حضور خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که روی تیم ملی جوانان سرمایه گذاری مناسب انجام دهیم تا این جوانان پشتوانه مناسبی برای تیم ملی بزرگسالان در رقابتهای آسیایی 2018 اندونزی و المپیک 2020 باشند.
وی که برای انتخابات ریاست هیات جودو گیلان در رشت حضور یافته بود ، اضافه کرد: علاوه بر حضور در رقابتهای جوانان جهان، تا چند ماه آینده در مسابقات جایزه بزرگ هلند و مسابقات بین المللی ابوظبی نیز حضور خواهیم یافت.
رئیس فدراسیون جودو با اشاره به برپایی دو سمینار بین المللی مهم در ایران بیان کرد: آبان ماه امسال از سوی اتحادیه جهانی جودو ، سمینار مربیان در تهران برگزار و 75 مربی ایرانی و خارجی در این سمینار حضور خواهند یافت.
درخشان ادامه داد: با توجه به تغییرات زیاد قوانین داوری ، سمینار بین المللی داوری جودو نیز با شرکت 100 داور و با حضور رئیس کمیته داوران جهانی جودو در تهران برپا خواهد شد تا داوران با جدیدترین قوانین این رشته ورزشی آشنا شوند.
وی به حضور سرمربی اسبق تیم ملی جودو بانوان ازبکستان در ایران اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف مهم فدراسیون ، سرمایه گذاری مناسب در بخش بانوان است تا برای سایر کشورها زنگ تفریح نباشیم.
رئیس فدراسیون جودو یادآور شد: به همین دلیل نیلیا سرمربی اسبق تیم ملی جودو بانوان ازبکستان را به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایران انتخاب کردیم تا سطح کیفی و فنی بانوان نیز ارتقاء یابد.
وی سرمایه گذاری در بخش نونهالان را از دیگر برنامه های این فدراسیون عنوان و بیان کرد: فدراسیون جودو برنامه ای را اتخاذ کرده تا آموزش نونهالان و خردسالان با شیوه بازی و سرگرمی انجام شود تا این قشر ، جذب این رشته ورزشی شوند که تاکنون در 15 استان این برنامه انجام شده است.
اتنخابات ریاست هیات جودو استان گیلان در رشت برگزار و سرانجام رمضان پوریوسفی با کسب 9 رای ، به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.