رئیس دبیرخانه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: پنجمین اجلاس بین المللی و چهارمین کارگاه آموزشی از برنامه مشترک سه ساله شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی با مشارکت سازمان همکاری های اسلامی( COMSTECH ) و بانک توسعه اسلامی (IDB)، تحت عنوان جهانی شدن؛ مشارکت و تعاون در اقتصاد نوآورانه است.
مجید متقی طلب افزود: در این اجلاس چهار نفر از مدرسان با تجربه این حوزه از کشور مالزی و 30 نفر از مدیران و نمایندگان پارک های علم و فناوری و مراکز علمی و تحقیقاتی کشورهای اسلامی از جمله عراق، پاکستان، اندونزی، بنگلادش، لبنان، سودان، تونس، نیجریه، آذربایجان ، مالزی، افغانستان، قزاقستان، عمان و افغانستان و همچنین تعدادی از مدیران پارک ها و مراکز رشد کشور حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مدیران پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشی کشورهای اسلامی و کمک به این کشورها برای تجاری سازی فناوری و تولید ثروت از علم از اهداف برگزاری این اجلاس است.
دبیرخانه شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان یک نهاد بین المللی در کلانشهر رشت و در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر است.
پنجمین اجلاس بین المللی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی تا 26 مهرماه جاری در رشت ادامه دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.