در پنجاه و سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استراتژی های حوزه سلامت در سرلوحه فعالیت های اجرایی دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان این که بهبود حوزه سلامت با استقرار پروژه های استراتژیک اتفاق خواهد افتاد، افزود: با ایجاد اندیشه‌های عملیاتی می‌توان شاهد تسریع در استقرار پروژه ها بود که در نهایت منجر به ایجاد شتاب در ارایه خدمات مناسب خواهد شد.

شاهرخ یوسف زاده چابک با تاکید بر این که پروژه های استراتژیک باید در سرلوحه فعالیت مدیران و مسئولان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در این راستا انتقال مسئولیت به واحدهای ستادی می‌تواند منجر به بهبود فرآیند ارایه خدمات درمانی شود.

رئیس دانشگاه، با اشاره به پتانسیل بالای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نخبه‌پروری و حضور 450 عضو هیات علمی توانمند در این دانشگاه، خواستار مشارکت همگانی برای بهبود فرآیند موجود شد.

یوسف زاده چابک، ایجاد یک الگوی مناسب برای اداره بیمارستان ها را، بستر مناسبی برای توسعه خدمات درمانی دانست و یادآور شد: جوهره کار و حرکت باید از ستاد آغاز شود و این مستلزم تغییر نگاه مدیران است.

در ادامه، مباحث استراتژی های تکمیلی حوزه سلامت در سال 96 جهت سلامت همه جانبه مانند: یافتن راهکار و استراتژی برای ایجاد اقدامات استراتژیک، فعال‌سازی پتانسیل‌های درآمدی،توسعه مشارکت بخش خصوصی، استقرار نظام اقتصاد سلامت و بهره ورسازی املاک دانشگاه، توجه به اقتصاد درمان، شناسایی پتانسیل های درآمدی و چابک سازی ستاد مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.