فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با مدیران خبرگزاری‌های استان گفت: برخی از شرکت‌ها 9 ماه حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند که این مسئله بسیار تأسف‌بار است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد عبدالله امروز در جریان دیدار با مدیران خبرگزاری‌های گیلان با بیان اینکه خداوند معجزه‌ای به نام ولی‌فقیه به کشور عطا کرده اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های عظیم خدمت‌رسانی به مردم، سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به روحیه امید افزا‌یی انقلابیون در جامعه گفت: انقلاب ما نظام فعلی دنیا را بر هم ریخته و دنیا نمی‌تواند نقش ایران در تعاملات بین‌المللی را نادیده بگیرد.

وی بابیان اینکه بیکاری ما بیش از 3 میلیونی است که اعلام می‌شود، ادامه داد: مشکل کشور تنها اشتغال نیست بلکه میلیون‌ها نفر جوان ایرانی آماده به ازدواج بوده که به دلیل بیکاری قادر به تشکیل خانواده نیستند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه ساختار ایجاد اشتغال‌کشور معیوب است،گفت: بانک‌ها در ایجاد اشتغال بیکار نشسته‌اند و جوابگویی نیاز به کار مردم نیستند و همه مراجع اذعان دارند که سودهای دریافت شده از طرف بانک ربا است و ربا نیز جنگ باخدا است.

وی با بیان اینکه جبهه ای متحد از همه قدرت های دنیا در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است، افزود: هرچند دشمنان انقلاب از انجام هیچ کاری برای ضربه زدن به انقلاب کوتاهی نمی‌کنند اما حضور خداوند در تمام معادلات انقلاب سبب شده تا دشمنان در نهایت به نتیجه مطلوب خود نرسند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه راه‌حل مشکل اقتصاد امروز در دست مردم است، تاکید کرد: اگر کمک بسیار کمی از سوی دولت و سازمان‌های دولتی به مردم در روستاها بشود اقتصاد روستا متحول خواهد شد.

سردار عبدالله پور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: منظور از اقتصاد مقاومتی به میان آمدن مردم در حل مشکلات اقتصادی است و در تمام طول تاریخ انقلاب مشاهده شده که هرگاه مردم به میان آمده اند، مشکلات مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: در 17 استان موضوع سپرده‌گذاری‌های خانگی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در تلاشیم تا اقتصاد روستا محور را به دست خود مردم مدیریت کنیم.

عبدالله پور بابیان اینکه برخی‌ها در تلاش‌اند تا سپاه را سیاسی جلوه دهند، گفت: هرکسی با هراندازه از ولی‌فقیه فاصله بگیرد سپاه نیز با آن به همان میزان فاصله خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: سپاه هیچ‌گاه طرفدار جناح‌های سیاسی نبوده و نخواهد بود و باید اعلام کنیم افراد که جناحی هستند هیچ‌گاه مشی زندگی ولی‌فقیه را الگوی خود قرار نداده‌اند.

عبدالله پور  به اجرای طرح روستای خودکفا در سه دهستان گیلان به صورت پایلوت اشاره کرد و گفت: دهستان های حویق تالش، اشکورات در رودسر و درفک رودبار برای اجرای طرح روستای نمونه و خودکفا در نظر گرفته شده اند که این طرح به صورت پایلوت در این دهستان ها اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به تعویق حقوق کارگران برخی از شرکت‌ها  گفت: برخی از شرکت‌ها 9 ماه حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند که این مسئله بسیار تأسف‌بار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.