مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، ادبی، هنری و علمی کودکان و نوجوانان گیلان به نمایش گذاشته شده است.
اسفندیار ضیائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نمایشگاه هر یک از دستگاه های ذیربط در برنامه های هفته ملی کودک شامل کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش استثنایی، هلال احمر، بهزیستی ،محیط زیست و آموزش و پرورش دستاوردهای کودکان و نوجوانان را در راستای اهداف سازمانی خود به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: معرفی توانمندی های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان از اهداف گشایش این نمایشگاه است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: در بخشی از این نمایشگاه ، محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری نیز به معرض فروش گذاشته شده است.
نمایشگاه یاد شده تا پایان هفته ملی کودک برای بازدید علاقمندان دایر است. همچنین نمایشگاهی نیز در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در پارک قدس رشت به مناسبت هفته ملی کودک گشایش یافته است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان استان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.
15 تا 21 مهرماه هفته ملی کودک نام گرفته است، اکران فیلم های مناسب کودکان و نوجوانان، برگزاری تور رشت گردی و همایش خانواده، برگزاری همایش شعر عاشورایی با عنوان کودک، زیر چتر ایمان، ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانان ساکن در روستا و حاشیه شهر‌ها با همراهی کتابخانه ‌های پستی و سیار شهری، دیدار با کودکان بیمار و اهدای بسته‌ های فرهنگی به آنان و برگزاری نشست اعضای برگزیده کودک و نوجوان با مسولان استانی از جمله برنامه های این هفته است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.