به گزارش ایرنا سید محمد احمدی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی لاهیجان افزود: عزم و اقتدار پلیس کاملا در چارچوب قانون شکل می گیرد و این اقتدار، منجر به امنیت ملی خواهد شد .
وی یکی از اقدامات نیروی انتظامی را حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی در جامعه دانست و اظهارداشت: عملکرد خوب نیروی انتظامی رضایتمندی از سرمایه های اجتماعی در همه زمینه ها و حس اعتماد و امنیت را افزایش داده است .
احمدی خاطرنشان کرد: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها است و این نیرو توانست در دهه محرم، نظم و امنیت را برای عزاداری های امام حسین (ع) فراهم کند .
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در کشور ما خدمات بسیار شایسته و متنوعی به مردم ارایه می دهد که هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنمی است تا فعالیت ها و خدماتی که این نیرو در جامعه ارایه می دهد، بیان شود.
احمدی تصریح کرد: نیروی انتظامی یکی از اعضای موثر در شورای تامین شهرستان ، استان و کشور به شمار می رود و براساس وظایفی که قانون برای نیروی انتظامی قائل شده ، این نیرو پرتحرک و فعال در تمام زمینه هاست.
فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه برنامه های نیروی انتظامی با عقل، منطق ، عقل ، قانونگرایی و عطوفت همراه است ، گفت: نیروی انتظامی در همه مقاطع و زمینه ها خدمات زیادی به مردم و جامعه ارایه می دهد که باید این فعالیت ها به درستی منعکس شود و به اطلاع عموم برسد.
وی یادآو رشد: عملکرد نیروی انتظامی الگویی از مدیریت جهادی است و هر وقت در هر زمینه ای در کشور با مدیریت جهادی عمل شد، موفقیت در پی داشته است .
نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نیز در این مراسم از تلاش های نیروی انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد فرهنگ و آداب کشور است و اولین برخورد هر فرد خارجی با نیروی انتظامی و بعد با افراد دیگر کشور است به همین دلیل ، رفتار این نیرو خیلی مهم است و نشان دهنده رفتار نیروهای مسلح نیز می باشد .
ذبیح نیکفر افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره با مردم و در کنار مردم و نه در مقابل مردم بوده و این نیرو برای برقراری نظم و امنیت هنوز شهید می دهد .
وی تصریح کرد: با توجه به وظیفه سنگین نیروی انتظامی باید در همه ابعاد آخرین فناوری های روز دنیا برای نیروی انتظامی فراهم شود تا با روزآمد شدن، بتواند عملکرد خود را سرعت و افزایش دهد.
سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان نیز گفت: با اعلام یک هفته به عنوان هفته نیروی انتظامی ، پلیس در این هفته خدمات مضاعفی به شهروندان و مردم ارایه خواهد داد.
وی افزود: نیروی انتظامی با مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت افتخارات زیادی در برنامه های خود داشته و با تلاش های این نیرو به عنوان مجاهدان فی سبیل الله ، نظم و امنیتی که در کشور وجود دارد در کشورهای همسایه و منطقه دیده نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: با همدلی و همراهی مردم و حمایت های قضایی، نیروی انتظامی در شهرستان موفقیت های زیادی داشته و از جمله اینکه جرایم و تصادف درون شهری در لاهیجان امسال کاهش یافته است.
در پایان این مراسم از تعدادی از نیروهای انتظامی نمونه و دارای عنوان های برتر، خانواده شهدای نیروی انتظامی و جانباز این نیرو در شهرستان لاهیجان و افرادی که با نیروی انتظامی همکاری داشته اند، با تقدیم لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار : نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.