به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا در مصلی این شهرستان با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید محسن حججی افزود: مردم در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان با شکوه چشمگیری، یکی از فرزندان عاشورا را تشییع کردند و باعث حیرت جهانیان شد.
وی با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار یک جوان 26 ساله در برابر دشمن، قابل ستایش بود، اضافه کرد: کشور ما افراد بسیاری همچون شهید حججی دارد که در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام، حاضر به فدای جان خود هستند.
امام جمعه شهرستان آستارا با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: سید الشهدا (ع) در روز عاشورا به مصاف سپاه ظلم رفت و به همراه 72 تن از یاران وفادارش به شهادت رسید و به انسان های آزاده، درس ایثار و شجاعت آموخت.
خطیب جمعه آستارا اظهار کرد: رفتار خشن و غیر انسانی رژیم صهیونیستی و برخی دولت های عربی با انسان های مظلوم با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر، ادامه دارد و باید مسلمانان در برابر آنها، اتحاد داشته باشند تا در آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.
حجت الاسلام حافظ نیا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: کمک به اجرای احکام اسلامی، مبارزه جدی با ضد ارزش ها و مسائل ضد اخلاقی از وظایف نیروی انتظامی است و این نهاد باید با اقتدار و بدون اغماض، در برابر پدیده های ناهنجار اجتماعی بایستد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.