به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری رشت به ایرنا، مجتبی بشری در نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی بخشداری های این شهرستان ، با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در تمامی سطوح کشور افزود: مدیری موفق است که مسئول روابط عمومی قوی و کارآمد داشته باشد و در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته با بخشداران بخش های شهرستان رشت ، توانستیم برای هر بخشداری یک مدیر روابط عمومی با دارا بودن اختیارات لازم در حوزه تخصصی خود معرفی کنیم.
وی روابط عمومی را قلب تپنده هر دستگاهی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها نیز باید بتوانند نظر مدیران خود را جلب کرده و با تعامل و ارتباط مناسب با تمام رسانه ها ، بدون در نظر گرفتن مرزبندی های سیاسی در جهت اعتلای اهداف سازمانی خود کوشا باشند.
به گفته بشری ، تدابیری اندیشیده شده تا مردم سختکوش روستاهای شهرستان رشت که با قاطعیت به دکتر روحانی در انتخابات اخیر رأی دادند، بتوانند از عملکرد دولت از طریق ایجاد واحد روابط عمومی در سطح بخشداری های شهرستان مطلع شوند.
وی ادامه داد: خط مشی دولت، اعتدال است و همیشه تعامل با رسانه ها مورد تاکید ریاست بوده و انعکاس صحیح و بموقع اخبار سبب می شود تا زحمات شبانه روزی خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید به خوبی منعکس و فضاهای نفوذ بدخواهان مسدود شود.
وی با بیان اینکه در مدت اخیر انتصاب او در این حوزه سعی شد از کارشناسان و خبرنگاران خبره و قوی رسانه ای استان بعنوان بازوان پر توان روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت استفاده شود، افزود: با این سیاست در مدت کوتاهی توانستیم این حوزه مهم را علیرغم تمامی مشقات و تنگناهای موجود و مخصوصاً مالی تقویت کرده و در خور شأن برسانیم.
بشری با تاکید بر این نکته که بدنه روابط عمومی فرمانداری رشت هم اکنون کارآمد و پویا بوده و تعامل و دوستی بسیار مناسبی با تمامی رسانه ها دارد، تصریح کرد: اکنون بخشداری ها باید بتوانند از این بدنه تخصصی نهایت بهره‌مندی را کسب کرده و در جهت انعکاس عملکرد خود و دولت از این طریق جدیت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنویسی ، روابط عمومی و همچنین دوره های آموزشی تشریفات برای مسئولان روابط عمومی بخشداری های شهرستان رشت افزود: از روابط عمومی های بخشداری ها انتظار می رود تا با استفاده از فضای مجازی ، عملکرد دولت را بصورت لحظه ای برای مردم روستاها انعکاس دهند.
شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، خشکبیجار، کوچصفهان، خمام، سنگر و لشت نشاء، هفت شهر، 18 دهستان و 293 روستا ، افزون بر 918 هزار نفر جمعیت دارد.
/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.