انور بی نیاز روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بخشی از جاده آستارا-اردبیل که در پی بارش باران و سست شدن خاک ریزش کرده بود با حضور به موقع و 2 ساعت تلاش راهداران و با استفاده از یک دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر، ترمیم شد.
وی با بیان اینکه محور آستارا-اردبیل در مسیر تردد شمال غرب از محورهای شلوغ کشور است، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارتی نداشت اما تردد خودروها را برای مدت کوتاهی کند کرد.
وی یاداور شد: در سال جاری راهداران آستارا برای ایمن سازی مسیر به 600 متر مربع لکه گیری، نصب و اصلاح 320 تابلو راهنمایی و رانندگی و 90 متر مربع رنگ آمیزی سرعت گیرها اقدام کرده اند.
بی نیاز تصریح کرد: 30 راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا با سه دستگاه لودر، 2 دستگاه سرویس کار، یک دستگاه بولدوزر و سه دستگاه خودروی سبک مستقر در راهدارخانه بهارستان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
رئیس اداره هواشناسی آستارا میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 70 میلیمتر و دمای هوای آن را 19 درجه سانتی گراد اعلام کرد.
فردین فرتوت نیا گفت: هوای بارشی تا صبح جمعه در آستارا حاکم است و از عصر جمعه شاهد کاهش ناپایداری خواهیم بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه دارد و این شهرستان با بارش یک هزار و 200 میلیمتری در سال جزو پربارانترین مناطق ایران محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.