سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سید حسین پیشوایی در پایان مرحله نهایی مسابقات دارت مردان کشور در سمنان با غلبه برابر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت.
وی افزود: این ورزشکار گیلانی که کارمند اداره ورزش و جوانان گیلان است، در دیدار نهایی با نتیجه پنج بر سه برابر مجید رضوانی از البرز به برتری و مقام قهرمانی را کسب کرد.
وی گفت: بیت الله کریمی ، اسماعیل عاشوری و سید جلیل موسوی دیگر اعضای تیم دارت مردان استان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
وی بیان کرد: 96 ورزشکار از استان های مختلف در مرحله نهایی رقابت های دارت قهرمانی مردان کشور در سمنان با هم به رقابت پرداختند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رشته دارت هم اینک زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد و خوشبختانه گیلان نیز در این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان ، یکی از کانونهای برتر در کشور محسوب می شود.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار سازمان یافته در رشته های هیات انجمن های ورزشی، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.