سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان از اجرای طرح « احسان حسینی » در کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان گزارشی از روند اجرای طرح « احسان حسینی » در استان ارائه داد.

محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است تا خیران و نیکوکاران با تاسی از سیره اهل بیت (ع) به یاری محرومان بشتابند.  
  وی با بیان اینکه طرح « احسان حسینی » به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: مردم نوعدوست و نیکوکار گیلان و عزاداران امام حسین(ع) می‌توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به ادارات کمیته های امداد استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.
  جوادزاده، ترویج فرهنگ احسان و انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان را از مهمترین اهداف طرح «احسان حسینی» عنوان کرد و گفت: اطعام نیازمندان و ایتام با مشارکت نیکوکاران از دیگر اهداف این طرح است .
وی با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران منحصر به دهه اول ماه محرم نیست، افزود : خیران می‌توانند تا پایان ماه صفر کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی و سبد غذایی برای کمک به نیازمندان و ایتام به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد استان اهداء کنند.
سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم جامعه ، گفت: هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان موجب می شود تا گام‌های مؤثرتری برای کمک به محرومان برداشته شود.
شایسته ذکر است سال گذشته مردم نیکوکار گیلان در قالب اجرای طرح احسان حسینی یک میلیارد و 385 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند و امسال هم خیران می‌توانند علاوه بر کمک های حضوری، با شماره گیری کد#013*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.