به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در انتخابات هیات رئیس شورای اسلامی تالش اظهار داشت: شورای اسلامی شهرستان ابزاری قوی و موثر در کنار فرمانداری و شوراهای شهر و روستاست و با وظایف مشخص خود می تواند در حل مسائل کلان شهرستان کمک کرده و مکمل سیاستگزاری های فرمانداری باشد.
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهرستان با توجه به وظایف خطیر و جایگاه مهم در استان، اگر نقش خود را به درستی ایفا کند در پیشبرد هدف های شهرستان، ارتباط دوستانه با استان و کسب امتیاز مورد نیاز برای تالش تاثیرگذار خواهد بود.
وی توجه به تامین زیرساخت های عمرانی، همراهی با سیاست های مدیریت شهرستان، ارتباط با استان و انعکاس مناسب مشکلات شهرستان، حل اختلافات احتمالی بین بخش، شهر و روستا و کمک به برگزاری انتخابات را از وظایف شورای اسلامی شهرستان برشمرد.
مهدوی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرستان از بین سایر شوراهای اسلامی انتخاب می شوند تا با ارتباط موثر با مرکز استان، مشکلات شهرستان را برطرف کنند.
در ادامه این جلسه با حداکثر آرا، سهیل سلامی به عنوان رئیس، محبت مروتی نائب رئیس، ناصر پوراخگری سخنگو و فتحعلی چراغی منشی هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان تالش و علیرضا (شهاب) غفاری به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان گیلان انتخاب شدند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.