رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خانواده شهید مدافع حرم سعید مسافر دیدار و گفتگوکردند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی در این دیدار با اذعان به اینکه خوشرویی و اخلاق حسنه شهید مسافر زبانزد همه دوستان و آشنایان است، اظهارکرد: عزت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت شهدای بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مایه عزت و افتخار شهر و دیارشان هستند، گفت: هر کدام از شهدای مدافع حرم ویژگی‌های خاصی نسبت دیگر انسانها داشتند و در واقع باید اذعان کرد که شهدای مدافع حرم  گلچین شده و برای این مسیر انتخاب شدند.

 در ادامه این دیدار پدر شهید مسافر نیز با اذعان به اینکه توفیق خدمت به مردم از الطاف الهی است گفت: امیدوارم همه افراد در هر جایگاهی که هستند بتوانند خدمتگزاران واقعی باشند.

غلامحسن مسافر افزود: خوشحالم که چنین فرزندی پرورش و به اسلام و انقلاب هدیه کرده ام.

وی با بیان اینکه امیدوارم دنباله روی راه شهدا باشیم تصریح کرد: نباید راه شهدا فراموش شود و ان شاا شهدا شفیع ما در آخرت باشند .

پدر شهید مسافر با بیان اینکه  دنباله رو شدن راه شهدا بسیار سخت است تصریح کرد: امیدوارم در پیمودن این مسیر از الطاف الهی بهره مند شویم.

 در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت را بار دیگر در جامعه زنده کردند، گفت: اگر این فرهنگ ایثار در بخش‌های دیگر از جمله کار و اشتغال نیز تسریع یابد یقینا شاهد اتفاقات خوبی در بخش های مختلف جامعه نیز خواهیم بود.

سید امیر حسین علوی در خصوص اقدامات شورای پنجم رشت گفت: همه اعضای شورا به دنبال این هستند که وحدت رویه داشته و کارهای بزرگ در شهر به یادگار بگذارند.

در ادامه این دیدار مسئول بسیج هنرمندان گیلان نیز اظهار کرد: ان شاالله در دوره جدید شورا با درایتی که رئیس و اعضای شورا دارند شاهد رفع مشکلات شهر باشیم.

کیومرث دولتی خواستار حمایت شورای پنجم رشت از برنامه های فرهنگی و مذهبی شد و گفت: ان شاالله با برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد تحولات خوبی در رشت باشیم.

در این دیدار عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدافع حرم شدن افتخاری است که نصیب هرکسی نخواهد شد گفت: تصمیم داشتم که به عنوان مدافع حرم عازم سوریه بشوم.

محمد حسن علیپور افزود: بارها برای رفتن به سوریه داوطلب شدم اما در نهایت قرعه برای خدمت به مردم رشت در شورای شهر نصیبم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.