به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته انزلی اظهار کرد : اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، نشان دهنده اشتباه محاسباتی دشمنان درباره جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تقدیر از سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل و مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران تصریح کرد : نمایندگان مجلس و دستگاه دیپلماسی باید در برابر بدعهدی های امریکا ، موضع گیری قاطعی داشته باشند تا دنیا و حاکمان تازه کار امریکا نیز بدانند که ایران اسلامی، زیر بار ظلم نمی رود.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در بخش دیگری از سخنان خود به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه های محرم و امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه های واجب الهی است و یکی از مهمترین اهداف نهضت سیدالشهداء در قیام عاشورا بوده است.
امام جمعه بندرانزلی همچنین با اشاره به مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسمی در سراسر جهان، نشان دهنده ایستادگی و قدرت حتی نوزادان ما در برابر استکبار ، صهیونیست ها و ظالمان است.
در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران انزلی در محکومیت سخنان بی پایه و گستاخانه رئیس جمهوری آمریکا ، راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خویش از دشمنان نظام اسلامی را فریاد زدند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.