فرماندار لاهیجان بهره مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: استفاده شهروندان از وسائل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه اقتصادی و امنیت بالا در جلوگیری از ترافیک شهری بسیار مهم است.

به گزارش‌ایلنا از لاهیجان، سیدمحمد احمدی در جلسه‌شورای ترافیک ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی‌جدید، هفته دفاع‌مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک بسیارموثر است و همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود و می‌بایست جلسات شورای ترافیک به دلیل اهمیت آن به طور مستمر برگزار شود.

وی افزود: در ایام مهر ماه و همچنین ایام محرم پلیس نقش بسیار مهمی در بحث ترافیکی و چه در مباحث امنیتی و تامین امنیت دسته ها و هیات های عزاداری ایفا می‌کند.

فرماندار لاهیجان با تقدیر از زحمات پلیس تاکیدکرد: در اول مهر با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید می بایست تمهیداتی انجام شود که مشکل ترافیکی و ... نداشته باشیم.

وی بهره مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: استفاده شهروندان محترم از وسائل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه اقتصادی و امنیت بالا در جلوگیری از ترافیک شهری بسیار مهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.