به گزارش خبرنگار ایرنا نادر دست نشان شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دومین پیروزی خانگی ملوان اظهار کرد: بازیکنان تیم حریف تلاش می کردند تاثیر خط هافبک ما را از بین ببرند اما با آنالیز کردن نوع و سبک بازی تیم مس کرمان، بازیکنان ملوان در نیمه اول به دو گل دست یافتند.
وی با اشاره به اشتباه فاحش و متعدد کمک داور اول این بازی افزود: این برایمان قابل باور نیست که دروازه بانی توپ را از داخل دروازه بیرون کشیده و دستش با تور لمس پیدا کند ولی داور و کمک اول او متوجه نشوند و این از بدشانسی ملوانان است.
دست نشان با اشاره به رها شدن بازی توسط بازیکنانش پس از به ثبت رساندن گل دوم ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان تیم مس پس از کشاندن نتیجه بازی به تساوی، شارژ شده بودند اما ملوانان توانستند به بازی برگردند و با به ثمر رساندن گل سوم ، شادی را به هواداران هدیه کنند.
وی در خصوص قضاوت این دیدار و مردود شدن گل صحیح ملوانان گفت: خوشایند نیست که در مورد داور بازی حرفی بزنیم ولی از کمیته داوران انتظار می رود دقت بیشتری در انتخاب داوران انجام دهند چون کمک داور اول ، شرایط لازم را برای قضاوت نداشت و تیم ما را عصبانی کرده بود.
دست نشان افزود: ملوان در لیگ یک، غریبه است و جایگاهش در لیگ برتر است و امیدواریم اشتباهات داوری که به ضرر هر تیمی است از سوی کمیته داوران پیگیری شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) و از هفته پنجم تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی این شهر میزبان مس کرمان بود که در نهایت توانست با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود را با شکست بدرقه کند.
ملوانان دوم مهرماه ، در بازی ششم خود در لیگ آزادگان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم فوتبال نساجی این شهر هستند و مس کرمان نیز در همین روز، میزبان تیم برق نوین شیراز است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.