به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته پنجم، دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان عصر فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر می روند.
ملوانان پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، با کسب نتیجه پیروزی در برابر تیم فوتبال برق نوین شیراز ، فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور را آغاز کرده و پس از آن با سه تساوی متوالی و با کسب مجموع شش امتیاز، در حال حاضر در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند و مس کرمان نیز در چهار بازی گذشته خود با 9 گل زده ، سه گل خورده و کسب 10 امتیاز ، جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال را از آن خود کرده است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا کنون 17 بار در برابر مس کرمان قرار گرفته که نتیجه آن هشت پیروزی برای ملوانان و هفت پیروزی برای کرمانی ها و دو تساوی است.
این بازی، هشتمین تقابل نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در برابر مس کرمان است که در هفت تقابل گذشته این سرمربی با کرمانی ها ، سه پیروزی، سه باخت و یک تساوی وجود دارد و از سوی دیگر نادر دست نشان در فصل 1384،85 و در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، به عنوان سرمربی تیم مس کرمان هدایت این تیم را برعهده داشت.
احمد نخعی نیز برای اولین بار در برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هدایت تیم مس کرمان را برعهده دارد و در چهار تقابل دو تیم، به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم مس کرمان حضور داشت.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از کسب پیروزی شیرین سه بر یک در برابر رقیب سنتی خود، سپیدرود رشت در رقابت های جام حذفی، از روحیه بسیار بالایی برخوردارند اما نباید فراموش کرد که تیم مس کرمان در کنار شهرداری ماهشهر با 9 گل زده در کارنامه خود، قوی ترین خط حمله لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل جدید را در اختیار دارد و پائولو زالدرون به عنوان یکی از بهترین گلزنان تیم مس کرمان در این فصل است.
قضاوت این دیدار حساس برعهده محمدحسین ترابیان است و محسن سلطانی، علی رعیت و رضوان سرشار او را در امر قضاوت یاری کرده و رسول فروغی نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی شده است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ساعت 17 فردا (دوشنبه 27 شهریورماه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم مس کرمان است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.