به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، همزمان با شرکت شهروندان نوعدوست و خیر آستارایی در جشن عاطفه ها، کودکان و نوجوانان این دیار نیز با اهدای قلک ها و دفتر و مدادهای رنگی، تصویر دلدادگی و عشق به همنوع را در صفحه روزگار رقم زدند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: در جشن عاطفه های امسال سه پایگاه ثابت در چهار راه حکیم نظامی، بازارچه ساحلی و مقابل کمیته امداد امام (ره) و 30 پایگاه سیار در 2 روز گذشته برای دریافت هدایای مردم فعال بود.
رحمت الله رجبی افزود: دانش آموزان محروم زیادی نیازمند کمک های خیران هستند و جشن عاطفه ها بهانه ای برای تقسیم شادی هاست.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم آستارا 180 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده بودند، اظهار کرد: در 19 مهرماه نیز، 10 هزار پاکت در مدارس شهرستان آستارا توزیع خواهد شد تا دانش آموزان در این کار ماندگار و خداپسندانه مشارکت کنند.
وی اضافه کرد: وجوه جمع آوری شده از هر مدرسه در بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه تقسیم می شود و 423 دانش آموز و 73 دانشجو در شهرستان آستارا تحت پوشش کمیته امداد هستند.
رجبی اظهار کرد: در سال قبل 116برای اجرای طرح های خودکفایی 20 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده بودند و امسال 10 مددجو با دریافت 2 میلیارد ریال به اجرای این طرح ها اقدام کرده اند و تا پایان امسال، 25 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به متقاضیان تحت پوشش پرداخت و خانوارهای خودکفا شده از پوشش کمیته خارج خواهند شد.
چهار هزار و 700 نفر در قالب 2 هزار و 601 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.