به گزارش خبرنگار ایرنا ، ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی تختی لاهیجان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم الیت کیک بوکسینگ بانوان لاهیجان مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم الیت کیک بوکسینگ بانوان سیاهکل در مکان دوم قرار گرفت و تیم شلمان نیز مقام سوم مسابقات الیت کیک بوکسینگ بانوان گیلان را تصاحب کرد.
در رقابت های انفرادی نیز و در رده سنی نونهالان ، سارا دوخت مفتاح ، زهرا یحیی پور ، الهه علیپور ، معصومعه عاشوری ، ثمین جوادی و مهسا یوسفی با برتری برابر حریفان خود در اوزان مختلف اول شدند.
در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان نیز ، مبینا عبداللهی ، فاطمه کارگر ، زهرا فیضی ، ملیکا ابراهیم خواه ، فاطمه مشعوف ، فاطمه حیدری و سارا محمدی با غلبه بر رقیبان در اوزان مختلف به مقام قهرمانی رسیدند.
همچنین در رقابت های رده سنی جوانان ، لادن بهره ، فاطمه احمدی ، فاطمه محمدی ، ملیکا شمس سلیمی ، نیلوفر شاقلانی ، یاسمن یعقوبی و مهدیه تفریحی در اوزان مختلف مقام قهرمانی را کسب کردند.
در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز ، پیمانه عالمیان ، سمانه برجی ، زهرا صدیقی ، سوگند حبیبی و فاطمه سعیدی با برتری برابر رقبای خود در اوزان مختلف قهرمان شدند.
در پابان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات الیت کیک بوکسینگ بانوان گیلان لوح و جام قهرمانی و به نفرات برتر رده های سنی مختلف نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزش های رزمی ، در سبک های گوناگون و در دو بخش بانوان و آقایان ، در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.