به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت و ملوان بندرانزلی با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
تیم نوآوران گلبند رشت در دیدار نهایی با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین مسئولان هیات بسکتبال گیلان در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره رشت ، با نتیجه 67 بر 61 حریف خود ملوان بندرانزلی را شکست داد.
در این دیدار هر دو تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت و ملوان بندرانزلی یک بازی جذاب و هجومی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم نوآوران بهتر از فرصت ها سود برد و با 6 امتیاز اختلاف حریفش را مغلوب کرد تا برای دومین سال متوالی مقام قهرمانی گیلان را کسب کند.
ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر، اصغر قاسمیان به عنوان سر داور ، سیامک نصرالله زاده و شاهین مومن نژاد به عنوان داور در این بازی حضور داشند.
همچنین در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سوم لیگ برتر گیلان، تیم های درفک رشت و کاوه رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم درفک رشت با نتیجه 61 بر 52 مقابل حریفش مقام سوم این رقابتها را کسب کرد.
در پایان این رقابت ها ، به تیمهای برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های اول تا سوم نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
همچنین در پایان این رقابت ها ، از سوی مسئولان هیات بسکتبال گیلان از هادی آمیغ پیشکسوت بسکتبال این استان که رقابت های لیگ برتر به اسم وی نامگذاری شده بود ، تجلیل و تقدیر شد.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام هادی آمیغ ، 9 تیم به مدت هشت ماه با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.