به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا ، علی رضا جانه در جلسه ستاد ساماندهی ساحل های آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: نداشتن غریق برای دومین سال ، پرداخت بموقع حقوق ناجیان، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی، نظارت مناسب و برقراری امنیت اجتماعی از اقدامات خوب ستاد ساماندهی ساحل ها در شهرستان آستاراست.
فرماندار آستارا نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان گفت: با تعامل و همراهی مدیران و دستگاه های اجرایی، خدمات مناسبی به گردشگران در تابستان ارائه شد.
یونس رنجکش پرداخت مطالبات و حقوق اعضای هیات نجات غریق و اولویت بخشیدن به برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری سپاه و سایر دستگاه های اجرایی را از برنامه های ستاد ساحل های آستارا عنوان و اضافه کرد: در فصل تابستان، 20 جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور هزاران گردشگر در ساحل آستارا برگزار شد.
وی توجه به زیر ساخت های گردشگری آستارا و توسعه خدمات رسانی در آن را ضروری دانست و ادامه داد: اقدامات یادشده با اتکاء به ظرفیت های داخلی شهرستان بود و اعتباری در این زمینه در اختیار فرمانداری قرار نگرفته است.
رنجکش خواستار حمایت دولت و بخش خصوصی در این راستا شد و خاطرنشان کرد: موفقیت در ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در سایه همکاری های نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه، جمعیت هلال احمر، ورزش و جوانان، هیات نجات غریق و سایر دستگاه های خدماتی و نظارتی به دست آمده است.
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه گفت: برنامه های جامع و ثمربخشی در ساحل های این شهرستان در حوزه های فرهنگی و آموزشی اجرا شد.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و در 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی آن، سه محدوده طرح سالمسازی دریا ایجاد شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.