رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی گیلان از در دستورکار قرار گرفتن بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از سوی‌دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، چهل و نهمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی با حضور صاحبان فرایندهای استراتژیک حوزه سلامت و مسئولان دانشگاه و با محوریت "بهبود شاخص‌های حوزه سلامت در استان گیلان" در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

شاهرخ یوسف زاده چابک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست گفت: بازنگری در برنامه راهبردی دانشگاه باید با نگرش همه جانبه و با توجه به شناسایی نقاط قوت،ضعف،تهدیدها و فرصت ها جدید انجام شود.

وی ادامه داد: خروجی برنامه راهبردی باید مرتب مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد تا روز بروز شاهد بهتر شدن نتایج این برنامه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: فرصت های خوب و مناسب همیشه در دسترس نیست پس باید با درایت و چابکی از فرصت های موجود جهت بهبود شاخص های سلامت استان استفاده نماییم.

 یوسف زاده چابک اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال حاظر در خصوص تمامی مسایل کلان خود برنامه استراتژیک دارد و برای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه، فرایندهای داخلی باید بهبود یابند و بدون بهبود فرایندها اقدامات استراتژیک نیز عملی نخواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همه معاونت ها و حوزه راهبردی دانشگاه خواست تا نسبت به راه اندازی داشبورد مدیریتی در حوزه های خود اقدام کنند تا از این طریق فضای تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیریتی برای برنامه های زود بازده فراهم شود.

در ادامه سلامت همه جانبه و بهبود شاخص های حوزه سلامت نیز در دستور کار دانشگاه قرار گرفت و طی این جلسه اهداف استراتژیک حوزه سلامت در گیلان با توجه به وضعیت موجود دانشگاه علوم پزشکی گیلان بازنگری شد و مقرر شد در جلسه آتی شاخص های استراتژیک و پروژه های راهبردی حوزه سلامت با حضور صاحبان فرایند بازنگری شود.

گفتنی است برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان 49 سنجه و 18 پروژه دارد که همه برنامه های کلان بهداشت و درمان استان گیلان را شامل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.