به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان دور هشتم ، باراد یگانگی از گیلان توانست با کسب هشت امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد و به قهرمانی این مسابقات نیز نزدیکتر شود. همچنین امیرحسام جلالوند از همدان و رادین یادگار از قزوین با کسب هفت امتیاز در تعقیب صدرنشین این دوره از رقابت ها هستند و امیرسام سجده از گیلان نیز با کسب 6.5 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.
با توجه به اینکه فقط یک دور به پایان این رقابت ها باقی مانده ، باراد یگانگی از گیلان با کسب هشت امتیاز جدی ترین شطرنجباز برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است.
رقابت های شطرنج قهرمانی رده سنی زیر هشت سال پسران کشور از چهارشنبه گذشته با حضور 130 شطرنجباز از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شده است .
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در 9 دور به روش سوییسی با هم به رقابت می پردازند .

**تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت فینالیست لیگ برتر گیلان شد
با انجام دور برگشت از مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام هادی آمیغ، تیم نوآوران گلبند رشت به فینال این مسابقات صعود کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت و کاوه رودسر از دور برگشت این رقابت ها در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت برگزار و در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت قهرمان دوره قبل این رقابت ها موفق شد در وقت های اضافه با نتیجه 62 بر 60 برابر حریف خود به برتری برسد تا جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کند.
در این دیدار ابتدا تیم کاوه رودسر بر بازی تسلط داشت و در پایان نیمه اول نیز امتیازات خوبی را جمع کرد و از حریف قدرتمند خود جلو افتاد بود اما در کوارتر آخر تیم نوآوران گلبند رشت توانست بازی را به تساوی بکشاند و این دیدار با نتیجه 55 بر 55 در وقت قانونی پایان یافت اما در وقت اضافه به دلیل خستگی بازیکنان کاوه رودسر و تحلیل رفتن بدن آنان، تیم نوآوران گلبند رشت بر بازی تسلط یافت و سرانجام با 2 امتیاز اختلاف، در این دیدار حساس به برتری رسید.
ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر این مسابقه ، سیامک نصرالله زاده به عنوان سرداور ، اصغر قاسمیان و هومن زرافشان نیز به عنوان داور در این بازی حضور داشتند.
با توجه به اینکه در دیدار رفت نیز ، نوآوران گلبند رشت با نتیجه 76 بر 60 کاوه رودسر را شکست داده بود ، این تیم به دیدار نهایی لیگ برتر گیلان جام هادی آمیغ راه یافت.
در دیگر دیدار مرحله حذفی نیز تیم های ملوان بندرانزلی و درفک رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت که تیم برنده به همراه نوآوران گلبند رشت بازی فینال را برگزار خواهد کرد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.