مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: به منظور برون رفت از بحران‌های زیست‌محیطی و نیز ضرورت حفظ بافت طبیعی استان گیلان باید دورنمای توسعه را در ایجاد شهرک‌های صنعتی ترسیم کنیم .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی از ضرورت فراهم آوردن بسترهای فیزیکی توسعه شهرک های صنعتی در آینده سخن گفت و افزود : برغم اینکه عرصه های در اختیار قابل واگذاری برای ایجاد صنایع در آینده فراهم است ، با این وجود باید سیاستی را دنبال کنیم تا اقلیم خاص و شکننده استان در شتاب توسعه کمترین آسیب را به خود ببیند .

وی از آینده‌نگری با رعایت حریم شهرها و روستاها بعنوان راهبردی اصولی در روند توسعه صنعتی استان یاد کرد و گفت : تجربه نشان داده است که تجمیع واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن اینکه شاکله های اساسی را در فرایند توسعه تسهیل خواهد کرد ،اشکالات موجود زیست محیطی را هم به حداقل می رساند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حفظ منایع طبیعی و مباحث زیست‌محیطی در اولویت کاری شرکت قرار دارد، یاد آورشد : برای اینکه بتوانیم توسعه صنعتی را به شکل مطلوبی در استان دنبال کنیم، دستگاه‌های اجرایی باید خدمات مورد نیاز را در اولین فرصت برای سرمایه گذاران مهیا کنند .

 وی یکی از مهمترین برنامه های سال جاری را ارائه کمک به واحدهای صنعتی ای بیان کرد که توان افزایش ظرفیت تولید داشته باشند .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود : نگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سطح گسترده بوده و توسعه هدفمند ، توزیع عادلانه ثروت و امکانات موجود برای اشتغال را به صورت منطقی و عادلانه  در تمام شهرستانها با ایجاد شهرک‌های صنعتی فراهم می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.