مهرداد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اخبار دریافتی و مشاهدات میدانی برخی از شرکت های فرهنگی و تحقیقاتی با نصب بنر و صدور اطلاعیه در سطح شهرهای استان گیلان و فضای مجازی اقدام به تبلیغ برای جذب دانشجو یا دانش پذیر در دوره های مدیریت ارشد کسب و کار(MBA) و دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) کرده اند.
وی اظهار داشت: از آنجایی که بر اساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلیه دوره های آموزشی بالاتر از سطح متوسطه، که در قالب دوره های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت اجرا می شود ، باید با مجوز این وزارتخانه باشد؛ در حال حاضر صرفاً موسسات آموزش عالی آزاد فعال در استان می توانند مجری این دوره ها باشند.
محمدی خاطر نشان کرد: بنابراین برگزاری دوره های آموزشی یا مهارتی تحت عناوین یاد شده در استان گیلان از سوی موسسه های غیر بومی، شرکت ها و نهادهای نامرتبط غیرقانونی بوده و گواهینامه های صادره فاقد اعتبار است و ارزش علمی و استخدامی ندارد.
به گفته مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه گیلان، تمامی فعالیت های موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در استان گیلان غیر قانونی است و این موسسه صرفا مجاز است در حوزه استان محل تاسیس خود (تهران) فعالیت کند.
بر اساس آخرین آمار بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.