ابوطالب جوان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در محورهای گردشگری و معماری بومی، گردشگری شهری، روستایی، مذهبی، آداب و رسوم، بازی های بومی محلی و جاذبه های فرهنگی و تاریخی برگزار شد و از بین یک هزار و 247 عکس ارسالی از سراسر کشور، 50 عکس به بخش مسابقه و نمایشگاه عکس گیلانگردی راه یافت که سه عکس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه آئین اختتامیه جشنواره و محل نمایشگاه عکس های برگزیده در مجتمع خاتم الانبیاء رشت بود، اضافه کرد: خوشبختانه کانون فیلم و عکس آستارا در پرورش هنرمندان این حوزه، موفق عمل کرده و بسترهای برگزاری جشنواره های استانی و کشوری در رشته های فیلم و عکس در این شهرستان فراهم است.
سپهر شمسی نژاد عضو انجمن عکاسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستاراست.

**آغاز کارگاه آموزشی تئاتر با حضور هنرمندان غرب گیلان در آستارا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از آغاز کارگاه آموزشی تئاتر با حضور 50 هنرمند از شهرستان های تالش و آستارا در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبر داد.
جوان به خبرنگار ایرنا گفت: کارگردانی، بیان و صداسازی، تئاتر فیزیکال و نمایش ایرانی از بخش های این کارگاه آموزشی است که توسط استادان برجسته کشوری تدریس می شود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی تئاتر به صورت جامع در آستارا برای نخستین بار برگزار می شود و شرکت کنندگان به صورت رایگان تا 25 شهریورماه جاری از آن بهره مند خواهند شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.