مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: یکی از مهم‌ترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بیان داشت: بخش خصوصی به‏ ویژه صنایع کوچک و متوسط، عامل مهمی در توسعه اقتصادی هستند.

وی‌در ادامه گفت: این صنایع با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت­‌های‌شغلی‌جدید، بر رشد اقتصادی اثر می‏‌گذارند و به همین دلیل، در ایران، به منظور توسعه فعالیت­‌های اشتغال‏‌زا، بنگاه‏‌های خرد و متوسط مورد توجه قرار گرفته‏‌اند.

احمدعلی شهیدی بیان داشت : با توجه به این‏که درصد بالایی از واحدهای صنعتی کشور، کوچک و متوسط هستند و بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت را در خود جای داده‏اند ، این صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار شده و می‏‌توانند نقش اساسی در برنامه‏‌های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با قراردادن مدیریت جهادی به دنبال ایجاد شرایط بهینه در راستای حمایت از تولید هستیم.

وی در ادامه به بیان اهمیت کار پرداخت و گفت : کار مهمترین عاملی است که حیات بشری را تحت الشعاع خود قرار می دهد و عزت و سربلندی هر فرد و اجتماعی بستگی به میزان وجود آن دارد.

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان برای درون‌زا کردن اقتصاد و داشتن استراتژی، اقتصاد مقاومتی را کارسازترین راه در ساماندهی مشاغل کوچک، حمایت از صنایع تبدیلی و شناسایی واحدهای در حال تعلیق عنوان کرد.

شهیدی در پایان گفت: یکی از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.