به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی شنبه شب در پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در مصاحبه پس از بازی اظهار کرد: در 25 دقیقه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و حتی می توانستیم به گل برسیم اما نتوانستیم از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم و در نقطه مقابل، تیم ملوان در اولین حمله و از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.
وی بیان کرد: در نیمه دوم و با تعویض هایی که انجام دادیم به گل مساوی دست یافتیم اما در دو وقت اضافه نتوانستیم خوب ظاهر شویم و متحمل شکست شدیم ضمن اینکه قوای جسمانی بازیکنان تحلیل رفت و یکی از تعویض های ما هم جواب نداد و البته بازیکنان نیز در وقت های اضافه خوب ظاهر نشدند.
سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بازیکنان باید این مسئله را درک کنند که بازی های جام حذفی تا 120 دقیقه هم به طول می کشد که متاسفانه در این دیدار، بازبکنان نتوانستند در وقت های اضافه تمام توان خود را به نمایش بگذارند.
نظرمحمدی افزود: البته مقصر باخت سپیدرود من هستم و از این بابت از طرفداران عذرخواهی می کنم و با مذاکره ای که با مدیران باشگاه انجام می دهم ، پنج درصد از قرارداد کل بازیکنان بابت این شکست کسر خواهد شد تا متوجه باشند که بعضی از مسابقات، حساس هستند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی عصر شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت، ملوان با نتیجه سه بر یک سپیدرود را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.