به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این دور ، 13 شطرنجباز با غلبه برابر حریفان خود، با کسب سه امتیاز در صدر جدول این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.
بر این اساس امیرحسام جلالوند از همدان ، باراد یگانگی ، رادین حسینی ، امیرسام سجده و پوریا سمرقندی از گیلان ، رادین یادگار از قزوین و حسین طهماسبی از فارس صدرنشین این رقابت ها هستند.
همچنین امیرحسین محمدی و سامان صفدریان از البرز ، بهراد کاویان راد و آراد قربانی از مازندران ، کیان کشانی از تهران و ارشیا علاقمند از آذربایجان شرقی دیگر صدرشینان این رقابت ها تا پایان دور سوم هستند.
رقابت های شطرنج قهرمانی رده سنی زیر هشت سال پسران کشور از عصر چهارشنبه گذشته با حضور 130 شطرنجباز از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شده است .
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در 9 دور به روش سوییسی با هم به رقابت می پردازند که در پایان این رقابت ها ، شطرنجباز برتر این رده سنی انتخاب و به همراه تیم ملی شطرنج رده های سنی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.
رقابت های شطرنج قهرمانی رده سنی زیر هشت سال پسران کشور به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد.

** پیروزی تیم بسکتبال ملوان برابر درفک رشت
در مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم ملوان بندرانزلی برابر درفک رشت به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که از دور رفت این رقابت ها در سالن ورزشی شهید انصاری انزلی برگزار شد، تیم بسکتبال ملوان انزلی با نتیجه 68 بر 61 موفق به برتری برابر حریف خود شد.
در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی در نیمه اول بهتر از حریف خود ظاهر شد و با استفاده مناسب از فرصت ها این نیمه را با نتیجه 46 بر 30 به نفع خود به پایان برد اما در نیمه دوم تیم بسکتبال درفک رشت فاصله امتیازات را کم و با هفت امتیاز، نتیجه این بازی را واگذار کرد تا با برتری در بازی برگشت، شانس صعود به دیدار نهایی را داشته باشد.
ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر این مسابقه ، سیامک نصرالله زاده به عنوان سرداور ، هومن زرافشان و شاهین مومن نژاد نیز به عنوان داور در این بازی حضور داشتند.
در دیگر دیدار مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های گیلان ، تیم های نوآوران گلبند رشت و کاوه رودسر به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که برنده آن، به همراه برنده دو بازی رفت و برگشت ملوان انزلی و درفک رشت، به فینال لیگ برتر گیلان صعود خواهند کرد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.