دومین جلسه کارگروه تخصصی و عملیاتی تامین سوخت و مواد نفتی از کارگروههای ۱۴ گانه مدیریت بحران استان گیلان به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: این جلسه با هدف بررسی شرح وظایف هریک از اعضاء کارگروه در شرایط اضطراری و ارائه گزارش عملکرد سال گذشته انجام شد.

بررسی مصوبات جلسات قبل و شرح و بسط سناریوی پیشنهادی برای رزمایش واکنش در برابر حوادث که به زودی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برگزار می‌شود از اهم  سرفصل‌های این نشست بود .

تهیه بانک اطلاعاتی از لیست تجهیزات ، امکانات دستگاههای  عضو و اعضای تاثیرگزار این کارگروه و همچنین بروز رسانی آن برای دسترسی سریع‌تر سایر اعضاء از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مقرر شد در جلسات آتی در صورت لزوم از سازمان‌های صدا و سیما ، صنعت ، معدن و تجارت دعوت به‌عمل آید.

این جلسه با حضور نمایندگانی از شرکت‌های گاز، برق ،هلال احمر ، نیروی انتظامی، مخابرات، راه و شهرسازی و خطوط لوله ومخابرات و همچنین مدیر منطقه، معاون بازرگانی و روسای واحدهای HSE (بهداشت،ایمنی و محیط زیست)به عنوان مدعوین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و اعضای کارگروه تامین سوخت استان برگزار شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.