معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت یکشنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی علفزارها در خیابان فلسطین رشت در روز گذشته موجب مسمومیت، ضعف جسمانی و مصدومیت یک آتش نشان شد که او بلافاصله به بیمارستان رازی رشت منتقل شد.
شهرام مومنی با اشاره به بهبودی کامل این آتش نشان اظهار کرد: این آتش نشان طی دیروز و امروز در بیمارستان رازی رشت بستری و تحت درمان قرار گرفت.
وی با اشاره به تعداد بی شمار آتش سوزی علفزارها در رشت و حومه بیان کرد: در روزهای گرم تابستان، اطفای آتش سوزی علفزارها و طولانی بودن زمان اطفاء بواسطه گستردگی، پراکندگی و عدم دسترسی آسان لحظه های طاقت فرسایی را برای آتش نشانان این کلانشهر رقم می زند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از شهروندان به ویژه باغداران و زمین داران خواست تا از روشن کردن آتش خودداری کنند زیرا گرما و کاهش رطوبت زمین، کنترل آتش سوزی علفزارها را بسیار سخت می کند.
بیش از یک هزار و 90 حریق طی پنج ماه گذشته در رشت اتفاق افتاده که این میزان حریق طی این مدت در علفزارهای این کلانشهر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 187 درصد افزایش یافته است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.