به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در نشستی با اعضای هیات رئیسه اتحادیه تاکسیرانی استان گیلان در فرمانداری این شهرستان افزود: یکی از مطالبات جدی مردم، استفاده بهینه از خدمات بخش ناوگان حمل و نقل عمومی است و با نوسازی تاکسی های شهری می توان گام بزرگی در این راستا برداشت.
وی اضافه کرد: اگر در ارائه خدمات مطلوب به مردم کوتاهی شود، برای مسافرت های کوتاه درون شهری از خودروهای شخصی استفاده خواهند کرد و پیامد آن ایجاد ترافیک و چالش های اجتماعی است.
فرماندار آستارا افزود: جایگزینی تاکسی های فرسوده در ناوگان حمل و نقل درون شهری می تواند کمک شایانی به حفظ محیط زیست کند.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی درست و مدیریت بهینه می توان به نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام و چالش های اجتماعی عمومی را کنترل کرد.
رنجکش از اعضای اتحادیه تاکسیرانی گیلان خواست، متناسب با ضوابط مرزی و موقعیت گردشگری آستارا، زمینه‌ حمل و نقل عمومی را فراهم کنند.
وی افزود: از برنامه ریزی برای خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان، استقبال و پشتیبانی می شود و در نشست آینده شورای ترافیک شهرستان آستارا، در مورد ساماندهی ایستگاه ها، نرخ کرایه ها و مسیرهای تردد تاکسی ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.
367دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و 250 تاکسی تلفنی، 70 تاکسی بی سیم و 120 تاکسی محدوده 20 کیلومتری شهر، در آستارا فعالیت می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.