رئیس هیات والیبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: این والیبالیست شایسته گیلانی که در پست سرعتی زن بازی می کند، به همراه تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان زیر 15 سال جهان در بحرین ، خوش درخشیدند و با هشت پیروزی متوالی مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادند.
محسن خاکزاد افزود: فیض امام دوست در جریان این رقابت ها ، بازی های خوبی را در تیم از خود به نمایش گذاشت، به خصوص در دیدار نهایی و مقابل روسیه بسیار پرتوان ظاهر شد و در پایان نیز با نتیجه سه بر یک این تیم قدرتمند را مغلوب و عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند.
رئیس هیات والیبال استان گیلان اضافه کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در سال 2007 نیز قهرمان جهان شده بود، با پیروزی برابر حریفان قدرتمندی همچون ایتالیا ، مکزیک ، جمهوری چک، ترکیه ، برزیل و کره جنوبی به فینال صعود کرد.
خاکزاد خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مهران فیض امام دوست از گیلان به عنوان بازیکن در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، مجید عباس خواه نیز از این استان به عنوان فیزیوتراپ ، تیم ملی را در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان همراهی می کرد.
در رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 15 سال جهان ، برترین تیم های این رشته از سراسر جهان در کشور بحرین با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته، در رشته ورزشی والیبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.