به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان روز چهارشنبه در این مراسم بیان داشت: شهید رجایی و باهنر دو یار فرهنگی قبل از انقلاب بودند و هدفی جز خدمت نداشتند اما گروهک های الحادی وجود آنان را بر نمی تابیدند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیامی متفاوت با انقلاب های دیگر دارد و این انقلاب یک انقلاب ایدئولوژیک با استراتژی مذهبی و دینی بود که از این نظر در بین سایر انقلاب های جهان شاخص محسوب می شود.
وی اظهار داشت: ترور شخصیت هایی مانند شهید مطهری تئوریسین و نظریه پرداز انقلاب، نشان داد که این انقلاب دشمنان قهاری دارد و شخصیت های صدیق و خدوم را ترور کردند.
حجت الاسلام یاری حضور مردم در صحنه انقلاب و در حفظ آن را مهم دانست و گفت: وجود نیروهای مردمی و بسیجی ، ارتش و حضور مردم در صحنه های انقلاب بسیار چشمگیر بوده و توانستند انقلاب را حفظ کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز شهدای ما با داشتن عقیده توحیدی، وارد عرصه جنگ و مقاومت می شوند و به شهادت می رسند و این عقیده، سلاحی شکست ناپذیر است .
همچنین در آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و مسوولان این شهرستان در دهستان آهندان چمن مصنوعی ورزشی این روستا مورد بهره برداری قرار گرفت. این زمین ورزشی با چمن هلندی به اندازه شش میلیمتری با هزینه دومیلیارد و 200میلیون ریال توسط بخش خصوصی در دهستان آهندان لاهیجان احداث شده است.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.