به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این مسابقه از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان تیم فوتبال استقلال رشت با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
در دیگر دیدار برگزار شده از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان نیز، تیم های مهتاب بافت شفت و شهرداری کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مهتاب بافت شفت در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر یک حریفش را مغلوب کرد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده نیز، تیم های میرزا کوچک صومعه سرا و ملوان (ب) انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریفش به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا با کسب 6 امتیاز صدرنشین است ، تیم های شهرداری کلاچای ، شهرداری آستارا ، شهرداری کوچصفهان و دخانیات رشت با کسب سه امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: شهاب کرمی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی یک ساله، به تیم سپیدرود رشت پیوست.
رادنی دیدار افزود: با توجه به عقد قرارداد شهاب کرمی ، این بازیکن جایگزین پیام صادقیان در سپیدرود رشت شده و می‌تواند در ادامه بازی‌ها، سپیدرود را در لیگ برتر همراهی کند .
به گفته وی شهاب کرمی متولد 1369 است که سابقه بازی در تیم‌های پتروشیمی تبریز، مس سرچشمه، شهرداری یاسوج، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران را دارد .
وی یاداور شد: بازیکن جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه تیم فولاد خوزستان در فصل 92–93 و به همراه پرسپولیس در فصل 96– 95 ، قهرمان مسابقات لیگ برتر شد.
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت در مورد جدایی پیام صادقیان نیز اظهار کرد: قرارداد داخلی پیام صادقیان با کنار گذاشتن وی، از فهرست فسخ شده و تیم سپیدرود این بازیکن را در لیست خود ندارد.
دیدار اضافه کرد: کادر فنی سپیدرود قصد داشت تا از پیام صادقیان در بازی برابر سپاهان استفاده کند اما زود برگزار شدن بازی با سپاهان باعث شد تا بستن قرارداد با صادقیان منوط به حضورش در تمرینات شود.
وی اضافه کرد: همچنین تعیین شده بود که پیش پرداخت قرارداد صادقیان پس از حضورش در تمرینات پرداخت شود و باشگاه سپیدرود برای پرداخت بخشی از قرارداد وی به جهت مسایلی همچون پرداخت خروجی از باشگاه ماشین‌سازی، اعلام آمادگی کرد تا پیش قسط را به وی پرداخت کند.
وی افزود: اما صادقیان پس از رفتن به تهران، گوشی خود را خاموش کرد و با مسئولان باشگاه سپیدرود نیز تماسی نگرفت و مسئولان سپیدرود نیز شهاب کرمی را جایگزین وی کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در فصل جاری به رقابت های لیگ برتر صعود کرده ، تا پایان هفته پنجم با کسب چهار امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.