به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، وحید طیفوری افزود: در زندگی امروز فعالیت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان بخشی از امکانات زیربنایی، در کشور و استان حائز اهمیت بوده و به نحوی در کارها و فعالیت‌های روزمره دخیل است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس ، طرح آمارگیری کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با مراجعه به عاملان اقتصادی این بخش، با هدف جمع آوری اطلاعات مورد نیاز محاسبه ارزش افزوده و سایر شاخص‌های مورد نیاز در حال اجراست.
وی زمان اجرای این طرح را از 28 مرداد ماه به مدت یکماه عنوان و تصریح کرد: طرح آمارگیری از کارگاه‌های ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارگاه‌های تولید تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارگاه‌های عمده فروشی کالاهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتشارات الکترونیکی و شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارگاه‌های کشور به عنوان پنج طرح آمارگیری زیر مجموعه طرح آمارگیری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.
طیفوری درباره چگونگی اجرای این طرح گفت: اطلاعات مورد نیاز از طریق مراجعه حضوری مأموران آمارگیر به دو هزار و 454 کارگاه نمونه در استان و انجام مصاحبه با مسئولان کارگاه‌ها جمع‌آوری می‌ شود.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت همزمان با سراسر کشوردر حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی عوامل اجرایی طرح نیز از تاریخ 22 شهریورماه امسال به مدت چهار روز برگزار شد.
خبرنگار: سلیمانی** انتشاردهنده : بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.