فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: جمع‌آوری و بازتوانی معتادان متجاهر یک ضرورت اجتماعی در این شهرستان است که همه باید در این زمینه کمک کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: یکی از چالش‌های مهم در حوزه تهدیدات اجتماعی حضور معتادان متجاهر در جامعه است که ساماندهی آنها را به یک ضرورت تبدیل کرده است.
  وی اضافه کرد: در زمینه جمع‌آوری و نگهداری آنها در شهرستان، یکی است خلأء های مربوط، نبود مرکز ماده 16 است که با توجه به پیشنهادات انجام گرفته و مصوبات جلسه قبلی مکانی مشخص تا از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با کسب مجوز از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کشور این مرکز راه اندازی ‌شود.
فرماندار آستارا افزود: این شهرستان دارای قابلیت‌های گردشگری است و در کنار آن شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در آستارا هستیم که داشتن شهری با منظر زیبا و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مهمی در جذب گردشگر در منطقه دارد.
وی نگرانی از حضور معتادان متجاهر در سطح شهر یکی از مواردی است که به طور مستمر از سوی مردم به مسئولان و مقامات عنوان می شود که رسیدگی به آن در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار آستارا اضافه کرد: بسیاری از جرایم خرد رخ داده شده در جامعه از سوی معتادان متجاهر است که با نگهداری و کنترل آنان می‌توان از فاجعه‌های زیادی جلوگیری کرد.
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: برای اینکه از آسیب‌هایی که معتادان متجاهر به جامعه وارد می‌کنند جلوگیری کنیم، همه دستگاه های اجرایی باید پای کار بیایند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.